Alapítva 2009-ben | Alapító-főszerkesztő: Németh Gábor | Goldenblog 2011

ÚJ EGYENLÍTŐ BLOG

ÚJ EGYENLÍTŐ BLOG

Miért írj alá az olimpia ellen?

2017. január 27. - ngjbp

A Momentum Mozgalom tegnapig a szükséges 138 ezer aláírásból 55 ezret már össze is gyűjtött a budapesti olimpia ügyében tartandó népszavazás kezdeményezése érdekében. Alig kezdték el a gyűjtést, így ez már most komoly eredmény. Az utcákon és az aluljárókban sorok kanyarognak a pultoknál aláírni. Szerintem érdemes beállni az egyik ilyen sorba. El is mondom, miért.

  1. A legkézenfekvőbb érv a budapesti olimpia megrendezése ellen az ár, amit fizetnénk érte. Becslések szerint az olimpia 770 milliárd forintjába kerülne az adófizetőknek. Megtérülése egy ilyen eseménynek világszerte ritka, így jó eséllyel mi is bukóval zárnánk, és évtizedeken át nézhetnénk, ahogy szétrohadnak a kihasználatlan, feleslegessé vált sportlétesítmények.
  2. Véleményem szerint nem szabad olimpiára szűk ezermilliárd forintot költenie egy olyan országnak, amelyben a kórházak pénze nem elég rendes ételre és WC papírra, ahol milliók éheznek és élnek létminimum alatt, és ahol mindent és mindenkit megfojt a korrupció, aki nem Felcsútra született. Nálunk gyerekek és idősek fagynak meg az otthonaikban télen, kapjunk már észbe!
  3. Képletesen szólva most először van hatalmad kiverni Orbán Viktor kezéből jelzés értékkel a focilabdát. Miért ne élnél vele, ha ez csak egy percedbe kerül egy stand előtt Budapest bármelyik csomópontjánál? Ha egy népszavazáson sikerülne megakadályozni az olimpiai pályázatunk megvalósulását, azzal akkora és olyan egyértelmű gyomrost kapna ez a hatalom, hogy utána kétszer is meggondolná, mindent megtehet-e pusztán a hobbija kiélése érdekében. (És itt megjegyezném, hogy nem vagyok híve annak, hogy valamit csak azért bojkottáljunk, "mert Orbán Viktor és mert patás ördög és mert fúj". A kvótanépszavazáson például - coming out következik - nemmel szavaztam. Egyszer majd megírom, miért. De ezt az olimpiai őrületet mindenképpen meg kell akadályoznunk - én így gondolom.)

kedvesemberek.jpg

GONDOLATOK

1. Jelen posztomhoz választhattam volna frappánsabb képet is, de aztán rájöttem, hogy ennél jobban semmi sem illene a témához. Este hazafelé sétálva szíven ütött a kérdés, hogy milyen válság, mekkora kétségbeesés vezethet egy anyát ezen sorok megírására és kiragasztására a dermesztő hidegben? Hívjátok fel, segítsetek neki és a többi éhező gyereknek és anyának a 2024-es olimpia hazájában. Igen, cinikus vagyok.

2. A minap egy - mondjuk úgy - 'gazdag' ismerősömmel beszélgettem az olimpia kérdéséről. (Nem szeretek dobálózni a "gazdag" jelzővel, mert tudatában vagyok annak, hogy Te, a poszt olvasója és én is a világ leggazdagabb szűk 1 százalékát képviseljük. Pusztán azzal, hogy fűtött szoba, számítógép, telefon, internetkapcsolat áll rendelkezésünkre. Ez szomorú persze, de tény.) Szóval ez a barátom azt felelte, mikor erről az aláírásgyűjtésről kérdeztem, hogy "nekünk, vállalkozóknak az olimpia nagyon jó lenne. Akinek pénze, lehetőségei, cégei vannak, az jól járhat vele. Ugyanakkor, aki érez felelősséget, annak nem szabad támogatnia, mert a kis emberek és az ország belerokkanna a költségekbe".

3. Összehasonlítva a Fidesz-MSZP kitelepülések arcaival a Momentum Mozgalom nekem nagyon szimpatikussá vált. Az utcák megteltek fiatalokkal, akik bárkivel okosan, szellemesen beszélgetnek, vitatkoznak politikáról, közéletről. Ezt látva a standjaiknál úgy érzem, az embereknek semmi másra nincs szükségük a politikától, minthogy meghallgassa őket és - ami még fontosabb - reflektáljon rájuk. Szóval ébresztő, pártok, mert ha nem kapjátok össze magatokat, ez a pár srác le fog nyomni benneteket. (Úgy legyen.)

TÉNYEK

  • Mindent egybevetve tegnapig már több mint 55 ezer aláírás jött össze a 2024-es olimpiai pályázat sorsáról tartandó budapesti népszavazás kiírásához – mondta el az Indexnek Papp Gergő, a népszavazást kezdeményező Momentum Mozgalom sajtóreferense. Harminc nap alatt 138 ezer érvényes aláírást kell összegyűjteni. (Index)
  • A népszavazást Fekete-Győr András, az eddig ismeretlen Momentum Mozgalom vezetője kezdeményezte. Ők szeretik a sportot, az olimpiát és Magyarországot, ezért szerintük amíg nincs gazdasági és társadalmi fellendülés, az olimpiára szánt, de nem egészen megalapozott számításokon alapuló több mint 770 milliárd forintot inkább az egészségügyre, az oktatásra, a lakhatásra, a megélhetésre és a közlekedésre kellene költeni. Erre utal a szlogenjük is: nem az olimpiára, igen a jövőnkre. (Momentum Mozgalom)
  • Orbán Viktort ennyire fontos kérdésben még nem volt esélyük a választóknak visszavonulásra kényszeríteni. Hasonló szituáció talán csak a netadó kapcsán alakult ki.

PÁRBESZÉD

A poszt szerzője Németh Gábor újságíró, blogger.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyenlito.blog.hu/api/trackback/id/tr9112159189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BiG74 Bodri 2017.01.28. 20:06:38

@Ján Slota az MSZPhez jár magyar gyülöletet tanulni:
Hát persze, mert nincs Magyarországon olyan hely, ahol a kisvasútba, egyébbe eszközölve a támogatást, nem lehetett volna jobb helyen a pénz, csak kedves vezírünk szeretett földijeinél, ahol a fenntartás költségei negligálni fogják a befektetést.

czjanos 2017.01.28. 20:07:44

Már aláírtam és még két aláírást viszek holnap. Ha lenne Budapesten olimpia, az nem 700 milliárdba kerülne, hanem 1500-ba + alkotmányos költség.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.28. 20:14:32

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: "Hatalmas bukás lesz ez az ügy a ballibáknak, amikor Bp. nem fogja elnyerni a rendezési jogot..."
Látom készülsz a szombat esti gőzfürdőzésre, segged bevazelinozva, és legeltél sok kendert. Miért is nekünk ballibáknak lenne bukás? Siess a Bratovan utcába birkuci! Várnak már a fiúk!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.28. 20:16:13

@Larry Silverstein: Látszik milyen elmebeteg vagy. A szavazatod attól függ hogy mi mit támogatunk. Bravó! Te aztán szuverén gondolkodású vagy! Ja, nem.

Sexual Harassment Panda 2017.01.28. 20:20:21

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
Te beteg vagy kisfiam.
Sem a Fideszt, sem az olimpiát nem támogatom.
Kevesebbet kellene elvakultan gyűlölködnöd.

midnight coder 2017.01.28. 20:28:36

@Ján Slota az MSZPhez jár magyar gyülöletet tanulni: "Palesztin csecsemok meggyilkolasara nem ad penzt az unio."

Dehogynem. Csak nem nekünk.

2017.01.28. 20:48:26

@nick papagiorgo: "No, elmondom, miért demagóg:
"Becslések szerint az olimpia 770 milliárd forintjába kerülne az adófizetőknek"
Pl. a négyes metró mennyibe került az adófizetőknek? És megkérdeztek róla, ahogy szeretnéd?"

Tehát ha amazok csinálták, az rossz, a fidesz ugyanazt csinálja, mint amazok, az jó?
És még te demgaógozol másokat.
Tessék már felfogni a narancslétől elfonnyadt agyatokkal, hogy nem mindenki mszp-s meg dk-s, aki a fideszt el akarja takarítani, de legalábbis a lehetőségeiket beszűkíteni.

Az olimpia ugyanolyan rongyrázó, felesleges pénzszórás lenne, mint a stadionok építése szerte az országban és a világban, vagy a várba költözés, vagy a külkereskedlmi francsetudjamicsoda, amin keresztül irdatlan pénzeket basznak el arra, hogy néhány fideszes főgeci összelopott pénzből termelt, itthon eladhatalan szarját reklámozzák a világvégén.
De ha olyan kibaszottul akarjátok az olimpiát, akkor ne legyetek olyanok, mint amazok, akik ész nélkül építettek 4-es metrót, hanem szavaztassátok meg és ha az ország nemet mond rá, fogjatok össze, dobjátok össze az árát a saját pénzetekből és rendezzétek meg, a nemmel szavazókat meg ne engedjétek be. Ennyike.

Louisblog 2017.01.28. 20:52:40

Hogyan nézd a LEGÚJABB filmeket az interneten INGYEN? NEM FOGOD ELHINNI MENNYIRE EGYSZERŰEN
KATT IDE: onlinefilmek2017.blog.hu/2017/01/21/hogyan_nezd_a_legujabb_filmeket_az_interneten_ingyen_nem_fogod_elhinni

dr kíváncsivagyok 2017.01.28. 20:56:02

@170 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk:
" csodalatosnak nagyszerunek tartott esemenyt."
Biztosan az lesz,.. Los Angelesben...

czjanos 2017.01.28. 20:56:14

@Ján Slota az MSZPhez jár magyar gyülöletet tanulni: Hogy jönnek a palesztin csecsemők a budapesti olimpiához:

ogli dzsí 2017.01.28. 20:57:10

@midnight coder: 'pedig ők jobban tudnak mit kezdeni egy rakás turizmushoz kapcsolódó beruházással mint mi, akikhez a gyógyfürdőkön és az olcsó fogorvosokon kívül nemigen van miért jönni.'

- ehhez képest a magyar GDP nagyobb %-a a turizmus, mint a görögé

CJKrisz 2017.01.28. 21:07:39

Milyen érdekes, hogy amikor a kvótanépszavazás volt, akkor a mélyen tisztelt (már aki által ugye...) baloldal vergődött, hogy minek népszavazásra milliárdokat költeni, amikor nem is biztos, hogy lesz menekültkvóta. Tessék mondani, akkor most minek milliárdokat költeni egy népszavazásra, amikor nem is biztos, hogy itt lesz az olimpia?

kodacx 2017.01.28. 21:10:15

@Ján Slota az MSZPhez jár magyar gyülöletet tanulni:
És ki a fasz gyilkol itthon palesztin csecsemőket, te ostoba, sötét paraszt?!?
És hogy jön ez ide?!?
És én meg még csak nem is vagyok zsidó, kiskakas!

Ami meg ezt a xar dumát illeti, hogy azért kellett FELCSÚTRA egy forgalom nélküli kisvasútat építeni, mert azt az összeget "kizarolag kistelepulesek turisztikai celjaira lehetett felhasznalni"...
Mert nem lett volna, van lenne az országban vagy 100, ennél nagyobb haszonnal, megtérüléssel kecsegtető fejlesztés, mi?!? Mit FELCSÚTRA b+ egy kisvasút...
Éééédes istenkéém!
Ostoba narancssegnyaló bérkutyák vagytok, semmi több!

dunántúli gyerek 2017.01.28. 21:32:33

@kodacx: Vannak hülye kiadások, pl. kisvasút. 5 kisvasút épült az országban, én egyiken se járok úgyhogy nekem hülyeség, meg egy új stadionba sem voltam úgyhogy az is hülyeség.

Persze ettől még nem szavazok az idióta szocikra se meg a nácikra se, akik nem építettek semmit csak adóssághegyet. Ergo ettől még Orbánra szavazok azt lehet vergődni a kisvasúton meg a stadionon reggeltől estig, de ahogy Vona urat figyelem index.hu/belfold/2017/01/28/vona_gabor_evertekelo_beszede_a_jobbik_evadnyitojan/
a ballib pártok be sem jutnak a parlamentbe 2018ban.

Elszámoltatást ugyanis Vona is tud hazudni, csak neki el is hiszik mert nem volt 12 évet kormányon mint az MSZMP.

kodacx 2017.01.28. 21:47:55

@a nemzet fogatlan provokátora: Ki is az a "Ti" mondd már el nekem szépen?!?

Hidvégi Mihály 2017.01.28. 21:59:04

Majd tesék beszámolni a nem-mel történő szavazásról is, mert nehéz elképzelni olyan értelmes és nem megfélemlíthető embert, aki ezt megtette.

Soha ne félj ember, csak a hatalomtól, a hataloméhségtől!

kodacx 2017.01.28. 22:07:11

@dunántúli gyerek:
Van egy rossz hírem, kispajtás: ahhoz, hogy egy akkora szarban lévő országot kihúzzon az ember a bajból, akkor ahhoz először forrásokat kell teremteni! Megállítani a hanyatlást, meg olyan iparágakat, üzemeket, gazdasági termelő egységeket építeni és támogatni, amik majd visszatermelik a hasznot!
Ehhez kölcsön kell! Az nem mindegy, hogy kiknek fekszel le! Hogy KIKTŐL kuncsorogsz lóvét és MILYEN feltételekkel!
Mert az, amit Görbelábú Viktorka elképzelt, hogy az EU-tól minden lóvét kicsalunk, lenyúlunk, mindent átjátszunk a haveroknak, és majd miután borul a bili, gyorsan kilépünk, oszt az orosz testvér majd jól megvéd minket...
HÁT AZ QRVA NAGY BUKTA LESZ!
Ugyanis közben szinte minden szétrohadt az országban, a fiataljaink, középkorújaink, mindenki, aki normális életre vágyik, csak úgy SPRICCELNEK az országból, stb.
Ugyanis az oroszok, akik már voltak nálunk, és lassan Putyinka simán meglépi a Nagy Bajszos Generalisszimusz összes régi mocsokságát, ide BE FOGNAK JÖNNI! Így, vagy úgy, ha már nincsenek bent most is!
És akkor majd kiderül, mekkora szopás nagy téveszme volt, hogy ne a nyugathoz tartozzunk, hanem oda!
Csak akkor már késő lesz, élek a gyanúperrel, hogy már késő!

felső határ nincs 2017.01.28. 22:07:13

A poszt hülye demagógia. Csöves van Los Angelesben és Párizsban is, ettől még akarhatnak olimpiát.

És akarhatnak ettől a Budapestiek is.

dunántúli gyerek 2017.01.28. 22:11:06

@kodacx:Jó panel hogy szarban van a haza, csak nem tudom mitől lenne szarban? Kifejted?

Magyarországon amúgy nettó bevándorlás van, ha tudod hogy az mit jelent: www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2112rank.html

www.tradingeconomics.com/hungary/net-migration-wb-data.html

koala kóla 2017.01.28. 22:26:39

Ne írjátok alá!

Kubatov így szerzi meg a ellenségek listáját, ti meg önként asszisztáltok hozzá, ostobák!

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2017.01.28. 22:38:12

Szerintem azért marhaság ez az egész aláírósdi, mert teljesen egyértelmű, hogy Párizs fogja megkapni ezt az olimpiát, de még L.A. is kb tízszer esélyesebb nálunk. Így majd lehet újabb milliárdokból népszavazást kiírni, az a pénz nem fog hiányozni? Ráadásul ezzel még marhára nem lesz akadálya annak, hogy újabb és újabb olimpiákat pályázzunk meg a jövőben, hasonló költségen (sőt, még indokot is kap a dolog: "Bezzeg, ha nincs a népszavazás, a 2024-est megkaptuk volna!")

sírjatok 2017.01.28. 22:38:15

"Képletesen szólva most először van hatalmad kiverni Orbán Viktor kezéből jelzés értékkel a focilabdát."

Na pont ezért nem is írom alá, pedig én sem akarok olimpiát, de az rohadtul nem hiányzik, hogy megint itt erre felmásszon az összes ellenzéki paraszt azt üvölteni, hogy megbukott a zorbánviktor (ezen a héten szerdán is). Akkor már inkább olimpia.

kodacx 2017.01.28. 22:52:35

@dunántúli gyerek:
Na akkor mondom, de én nem kormányzati bullshitet, meg a plakátszlogeneket fogom elsusogni neked, hanem amit az elmúlt években és ma a környezetemben LÁTTAM, TAPASZTALTAM:
Napról-napra szembetalálkozom a múlt rendszer lépésről-lépésre való visszacsempészésével, sőt, olykor totál nyíltan!
Hála a svájci frankos hitelek bedőlésének, a károk nem rendezésének, a magánnyugdíjpénztárak lenyúlásának, a Questoros, meg hasonló ügyeknek, az emberek jelentős része nem bízik a magyar bankokban, pénzintézetekben.
Követhetetlen állami beruházások, pénzmozgások, xarabbnál-xarabb kivitelezések, idiótánál-idiótább, a valóságot nélkülöző beruházások, ugyanakkor meg szétrohadó közintézmények, közlekedés, láthatatlan, követhetetlen közpénz... elszámoltathatatlan politikusok, gazdasági vezetők, közéleti figurák!
Ezt hívják NEM LÉTEZŐ VAGYONBIZTONSÁGNAK!
Hála a napvilágra került eseteknek, Polt és Pintér tevékenységének, meg a nagy büdös magyar realitásoknak, az emberek nagy része már a rendőrségben, a bíróságokban sem tud bízni!
Hogy FideSS-es xarrágók, vagy bárki hozzájuk kötődő xirxar figurák bármit megtehetnek, kisemmizhetnek embereket, lenyúlhatnak földet, üzletet, ingatlant, és mindezt hatóságok által asszisztálva, semmi jogi következmény nélkül, az NEM LÉTEZŐ JOGBIZTONSÁG, ahol a biztonságomat, a törvényes jogaimat csak a kapcsolati rendszer garantálja az DIKATATÚRA!
Az az erkölcsi kár, amit ezzel okoztak a magyar társadalomban, az még csak most fog kiderülni.
Hogy a háttérből egyre jobban kilógó, elősejlő OROSZ SZÁLAT ne is mondjuk!

Az egészségügy, az évtizedeken át tudatosan alacsonyan tartott bérekkel, eltűrt paraszolvenciával, a külföldre távozott szakemberekkel olyan károkat szenvedett, amit rövid távon, én úgy látom, már nem lehet helyrehozni! Egy rendes ápoló is 4-5-6 év alatt készül el, csak a főnökség hiszi azt, hogy valakit beqúrunk egy fél éves OKJ-vel, oszt ugyanolyan jól muzsikál, mint aki főiskolán tanulta, gyakorlatokra járt, stb. Egy szakorvos kinevelése 12 év! Már most EZREK hiányoznak a rendszerből! Már azok is lassan kifutnak, eltűntek a rendszerből, akiknek KI KELLENE KÉPEZNIE az utódokat!
Totálisan tönkre vágott, a piaci igényektől messzire lemaradt, és elmaradt oktatás, szakképzés!
Szakképzett munkaerő hiány van, nincs elég ápoló, pék, hentes, villanyszerelő, vasúti dolgozó, technikus, lakatos, heggesztő, burkoló... de sem a cégek sem az állam még mindig nem hajlandók legalább a KÖRNYEZŐ ORSZÁGOK szintjére emelni a béreket.
A magyar fiatalok kb. 40%-a élből nem tervezi, hogy a hazájában marad!
Aki tud számolni, meg ugye "el kell, hogy tartsa majd még a nyugdíjasait, szüleit is", azt nem hatja meg a hazaszeretet bullshit!
Az én ismerőseim kb. negyede-harmada ment innen ki, vagy gyereke, unokája hagyta el az országot.
Mert nem látta biztosítottnak a jövőjét itt!

dunántúli gyerek 2017.01.28. 22:58:47

@kodacx: Hú, bocs de nem tudok lejönni erre a szintre..:) Jó cakát!

kodacx 2017.01.28. 23:01:02

@dunántúli gyerek:
Vagy csak tudod, hogy köpni-nyelni sem tudnál rá, mert tudod, hogy így van!
...vagy csak szimplán ennyit olvasni kifáraszt!

Jakab.gipsz 2017.01.29. 00:16:20

@kodacx: Köszönd meg a libsi csőcseléknek + Soros féle gyűlölködőknek.

amado 2017.01.29. 00:27:47

@SJobs: Ez volt a Kedves Vezér sorvezetője a mamelukok számára olimpia témakörben? 1000 milliárd többletjövedelem a családoknak? Úgy sejtem az Orbán, a Mészáros, a Rogán, a Vajna, a Lázár és a Habony családra gondoltál.

SJobs 2017.01.29. 00:49:24

@amado: Nézd, szerintem mindenkinek az a legjobb, ha kimész és aláírod (már ha pest vagy), aztán talán összejön a népszavazásod és szavazol nemmel mert amúgy kétlem, hogy fejben egy országban élnénk. Sok sikert barátom.

Darth Revan 2017.01.29. 00:52:32

@nick papagiorgo:

Na, elmondom miert irtal baromi nagy hulyeseget

"Pl. a négyes metró mennyibe került az adófizetőknek? És megkérdeztek róla, ahogy szeretnéd?"

A metro - az olimpiaval ellentetben - az nem parasztvakitas, hanem szukseglet, infrastruktura, amit ha jol valositanak meg, akkor csokkenhet a felszini forgalom, kisebb lesz a kornyezeti terheles, elhetobb lesz tole a varos, az emberek idot sporolnak meg a metro hasznalataval. Az olimpiara olyan letesitmenyeket kell felhuzni, amit kesobb nem lehet kihasznalni. A legjobb pelda erre az athenben szetrohado olimpiai letesitmenyek.

"Ezek szerint, azt a pénzt, amit NEM kapunk meg majd az olimpiai bizottságtól és egyéb nemzetközi szervezetektől, azt majd kórházakra meg ilyesmire fogjuk költeni?"

Aham, ez a tereles es a demagogia csimborasszoja. Nem tudom, hogy az olimpia koltsegeibe mennyivel szall be a NOB, de abbol egy filler sem menne el korhazra meg ilyesmire, hanem az olimpiara adnak. Aminek a koltsegeit nekunk kellenne kigazdalkodni, nem a cikkben emlitett 700 miliardot, de minimum 2-3-szor annyit (az uszo vb-re mar 4szer annyit koltunk, mint az elozetes terv) Es honnan lenne ra forras? Hat olyan butasagoktol lehet elvenni, mint az oktatas, egeszsegugy, szocialis ellatasok stb.

Darth Revan 2017.01.29. 00:58:34

@nick papagiorgo:

"Hogyha Orbán herdálja a pénzt akkor fújfúj. Ha én herdálom, akkor az szent kötelesség, a demokrácia felsőfoka, meg kell engedni a népnek hogy véleményt nyilvánítson, fékek és ellensúlyok meg a többi. Hagyjuk már :)"

Heeee???? A kvota nepszavazasnak az eg egyadta vilagon semmi, de semmi ertelme nem volt! Nem volt tetje, nem dontottunk semmiben. Ha ervenyes lett volna, akkor sem valtozott volna a vilagon semmi sem.

A mostani esetben arrol akarnak szavazast irni, hogy az orszag elkoltson-e tobb ezer milliard forintot ertelmetlenul vagy sem.

Ha eredmenytelen is lesz ez a nepszavazas is, akkor persze lehet pampogni, hogy igy csak meg egy extra koltseggel gyarapodott az olimpia megrendezese, de ennek a szavazasnak akkor is van tetje, tobb ezer milliard forint elkolteset dontheti el. A kvotanepszavazas csak arra volt jo, hogy orban az eredmenyt lobogtassa, hogy mennyien tamogatjak a politikajat.

gigabursch 2017.01.29. 01:02:07

@nick papagiorgo: @consul:

Ez a faszkalap véglény @Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
nálam is benézte.

Egyebekben fingom sincs ki az a Larry (túl azon, hogy évek óta látom a nickjét neki is), de sebaj, ezek a szarfazekak akkor koppannak, ha kiderül, hogy aláírás gyűjtéshez nem elég a náluk jól működő, Ságvári féle 23 neves (vagy mennyi) identitáskavarás...

2017.01.29. 01:05:00

Jó látni, hogy mindenik politikai erő és oldal akarom mondani maffiaholdudvar-gazdasági-termelőegység-lopkovics-szakosztálya-politikai-végrehajtó-bizottsága kiosztotta a kommentpénzeket oszt megjelentek a csőcselék bocsánat pártpolitikai PR szakember gárda tagjai izzó kommentsorokat bepötyögni aggódó civileknek álcázva magukat. Reméljük, telik belőle a reggeli kakaóra akarom mondani féldekás ízesített szeszesitalra. Vagy tán a designer drogokat nyomjátok, ettől vagytok ennyire faszparasztok pro és kontra? Költői kérdés volt, kéretik nem válaszolni, mert akkor klikkelnem kell a delete gombon oszt még a végén izületi gyulladást kapok. Inkább húzzatok a picsába a gazdáitokkal (vitya, ferkó, meg a többi desznyó a csúcsos akolban) együtt...

nem várt fordulat 2017.01.29. 02:22:13

@Darth Revan: Dehogy is... Ott arról volt szó, hogy a nemmel szavazók száma 100% volt a nemmel szavazók körében.

monddazigazatmar 2017.01.29. 05:30:36

@Darth Revan: "A metro - az olimpiaval ellentetben - az nem parasztvakitas, hanem szukseglet, infrastruktura, "
Mint ahogy az olimpiai költségvetés 80%a.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.29. 07:14:34

@sírjatok: Tehát inkább kibasszunk ezer milliárdot olimpiára, csak nehogy az ellenzéknek valamiben igaza legyen. Nos ez mindent elmond rólad. A kis dacos óvodás hisztizik a homokozóban. :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.29. 07:16:15

@Louisblog: És ezeken az oldalakon szerezheted be a legfrissebb zsaroló vírusokat.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.01.29. 07:44:31

Hiszti. A kép,demagóg.
Izraeli vízágyúvételnél bezzeg tapsikoltál :)

al Dajjal 2017.01.29. 08:33:32

Annyira vicces ez az egész.
Anno, 2000 környékén - azt hiszem, Deutsch volt - kijelentette, hogy Budapesten olyan fejlesztéseket kell végrehajtani, hogy 2020-ra akár olimpiát is rendezhessen. Na, jött a hatalmas hiszti, szdsz vezetéssel készült a plakátkampány a hajléktalanokkal, lepusztult környékekkel, hogy szarban az ország, de persze olimpiát akarunk rendezni. Legalább akkora csúsztatások voltak benne, mint a köteles beszédnél, vagy most a kormány migránsos plakátjainál.
Aztán 2004 környékén immáron kormányon pont Kunczéék kezdték emlegetni, hogy meg kellene pályázni azt a 2020-as olimpiát - be is rendeltek pár tucat tanulmányt a haveroktól, aztán az ügy szép csendben elsikkadt. Pénzosztásra minden esetre jó volt.
Most, hogy megint a másik oldal kezdeményezi, természetesen megint az ajvék megy, hogy nem lehet, meg micsoda pazarlás, korrupció, lopás. Ne legyenek illúzióink. Párizsban, LA-ben ugyanúgy a haverok kerülnek majd a tűz közelébe, a döntéshozók lehúzzák a maguk sápját mindenből. Nem magyar jelenség a korrupció és a lopás, bár tény, hogy a mostaniak már a látszatra sem nagyon adnak.

Szóval megint azt látom a baloldalról, hogy lényegében az a baj, hogy nem ők kezdeményezték a dolgot, s jelen állapotok szerint közelében sem lesznek a húsos fazéknak.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.01.29. 09:54:40

@al Dajjal:

a csöppnyi fidióta eszeddel csak arra nem sikerült rájönnöd a hosszú ömlengésed után, hogy a hatástanulmányok erdeményképp a ballibsik rájöttek hogy értelmetlen olimpiát csinálni. A mocskos fideszes tolvaj bandád pedig meg bárni áron meg akarja csinálni, hogy a strómanjaikkal ott is szétlophassák az országot.

dr kíváncsivagyok 2017.01.29. 09:55:23

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
"" Párizs is Meg LA is rendezett már olimpiát, és jól megszívhatták ha megint rendezni akarnak. ""
A költségvetésük 5 x nagyobb mint...nem Budapesté,...Magyarországé .

inebhedj - szerintem 2017.01.29. 09:55:49

Protestből semmi esetre sem szavazz az olimpia ellen (és mellette se). Az első dolog a valóban értékelhető demokrácia részvétel útján, hogy nem tiltakozásból, valaki ellen szavazunk, mert úgy semmi értelme a szavunknak, és igazoljuk azt a megállapítást, a demokrácia a tömeg holt súlya.

Ami az egészségügyre a pénzt inkább, mint olimpiára frázist illeti, nem, én azt sem szeretném, ha helyette az egészségügy vagy az oktatás fekete lyukába öntenénk a pénzt fölöslegesen. Ott előbb menedzsment és koncepció legyen, ami nem az utóbbi 7 évben tűnt el, hanem amióta elengedhetetlen, azóta sincs (27 éve!), és szakmai tanulmányok, egyeztetések, viták sincsenek a kérdésről - szintén 27 éve.

Egyszerűen én csak nem szeretnék olimpiát, mert károsnak és groteszknek tartom, mellette pedig a világon nem szól semmi. (Mondjuk én nem csak nálunk, de a világon sehol sem szeretnék olimpiát.) Ugyanakkor ízlések és pofonok, ha nekem indulnom nem kell, néznem nem kell, ünnepelnem nem kell, elviselem, ha más örömet talál benne.

dr kíváncsivagyok 2017.01.29. 10:01:23

@joeperry:
"Szerintem azért marhaság ez az egész aláírósdi, mert teljesen egyértelmű, hogy Párizs fogja megkapni ezt az olimpiát, de még L.A. is kb tízszer esélyesebb nálunk."
A brexitre sem sokan fogadtak...

VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS 2017.01.29. 10:11:30

Kurva jo. A szavazas allasabol latszik, hogy a libbantak megint talaltak maguknak egy temat, amivel az orbanfobiajuk miatt szembe mennek a tarsadalom tobbsegevel. Ezzel a is temaval is pont akkorat fognak SZOPNI, mint a menekult uggyel.
Orban nem akar menekulteket "AKKOR MI AKARUNK".
Orban olimpiat akar, "AKKOR MI NEM AKARUNK"
Miutan majd ezzel is jol megszivjak, akkor meg majd jon a siras rivas, hogy a szemet populista Orban az olimpiat is hogy kihasznalta.

dr kíváncsivagyok 2017.01.29. 10:11:50

@dunántúli gyerek:
Te mazochista vagy ? Ha minden pénzedet ellopja,...akkor is Orvbánra szavazol ?
A szocik nem építettek semmit ?
Nettó hazugság, az autópályák pl. az ő idejükben épültek, loptak is belőle,...de nem ennyit.

2017.01.29. 10:31:23

@VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS: "Kurva jo. A szavazas allasabol latszik"

Sejtettem, hogy előjössz ezzel, csicska. Csak hogy láthassa mindenki, hogy tegnaptól milyen szinten trollkodtátok szét a szavazást (tanulság a bloggernek). Kamu kattintásokat minden hülye fideszes tud produkálni, a cikk megjelenése után még egy napig sehol nem volt nemek aránya.
Amúgy neked, meg a többi ganajtúró véglénynek sem, semmi eszközöd nincs arra, hogy a népszavazáshoz való jogát bárkinek korlátozd. Az eredmény miatt se legyen gondod, mivel Budapest soha nem kapja meg a rendezési jogot (akkor sem, ha az egész tolvaj banda felfelé hugyozik és alá áll).

Andy73 2017.01.29. 10:37:28

A poszt szavazása alapján kétharmad azok aránya, akik nem írják alá, vagyis nem ellenzik az ális olimpiát. Tehát az olimpiát nemcsak Orbán akarja, ahogy azt a baloldali aktivisták szajkózzák.
Persze ez a felmérés nyilván nem reprezentatív, Az indexet és az ilyen cikkeket olvasók között az átlagnál jóval magasabb az ellenzékiek arány, akik ellenzik akár a kormányt, akár az olimpiát.
De ez a két dolog nem ugyanaz, az olimpia nem pártpolitikai kérdés.
Mindenesetre ha a blogger célja, hogy kivegye Orbán kezéből a labdát, akkor inkább mással kellene próbálkoznia, ezzel aligha fog sikerrel járni.. Célszerűbb lenne, ha létrehozna egy olyan politikai formációt, amely reális alternatívát tud nyújtani egy parlamenti válsztáson, pl. jövőre. Ha ennek a mozgalomnak ez a célja, akkor tévúton járnak.

BiG74 Bodri 2017.01.29. 10:39:35

@VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS:
1. Nem írunk alá az olimpia ellen, a népszavazás kiírásáért írhatunk alá.
2. A postot jegyző hülyeségére, miszerint azért írunk alá, hogy vityát csicskáztassunk, jön a te hülyeséged, hogy orbán fóbia.
3. A helyi szavazásnál én csak egy helyre kattintottam, egyszer. Pedig megtehetném, ha akarnám még jópárszor.

Janossz 2017.01.29. 10:40:43

@VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS: "...megint talaltak maguknak egy temat, amivel az orbanfobiajuk miatt szembe mennek a tarsadalom tobbsegevel."
Mit akar a társadalom többsége? Te tudod? Vagy csak mondod, hirdeted?
Szíves tájékoztatásodra közlöm, hogy a népszavazás intézményét speciel erre találták ki.
Hogy tudjuk, mit akar a többség.

BiG74 Bodri 2017.01.29. 10:42:33

@Andy73:
Szerinted van kapocs a blogger, meg a momentum között?
Szerintem ez az írócska éppen keresztbe tesz a momentumnak, meg a nolimpianak.

VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS 2017.01.29. 10:49:14

@Janossz: Mindenki tudja, hogy az emberek minimum 70 % akar olimpiat. A maradek, pedig ilyen nihilista libsi csocselek, akiknek nem kell semmi, nem akarnak semmit, szerintuk inkabb buslakodjunk a holokauszt miatt meg 200 evig.

al Dajjal 2017.01.29. 10:49:51

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Pontosan annyi eszed van, mint amennyi a nevedből látszik. Rohadtul nem vagyok fideszes, s igencsak elegem van Orbánból is. Mondjuk az is tény, hogy a jelenlegi baloldalra sem szavaznék a büdös életben.
Csak tényleg vicces volt látni, hogy aminek a gondolatától is irtóztak ellenzékben, pár évvel később kormányon komoly lehetőségként tekintettek rá. És senki ne mondja nekem, hogy most azért tiltakoznak, mert 10 éve még megvalósíthatatlannak találták.

@dr kíváncsivagyok:
2002 után többnyire csak átadták és befejezték a korábban elkezdett építkezéseket, útszakaszokat. 2002-2010 között nagyon kevés új építkezés indult. Mondjuk az M6 alagútjával sikerült maradandót alkotniuk. :-D

GallaiG 2017.01.29. 10:51:39

Hahó bloggazda, Index!
Tegnap éjjel TÖBB EZER szavazat után épp fordított volt a szavazás állása az olimpiaellenes aláírók JAVÁRA! Aki egy kicsit is ért a statisztikák matematikájához, az tudja, hogy ilyen NINCS! Ez a "pálfordulás" Putyin gazdi elő-ajándéka a jövő heti látogatásához. Akinek olyan hacker csapata van, amelyikkel az USA választását befolyásolni képes, annak ez itt - egy darabig még - semmi erőfeszítést sem igényel.
AZT VISZONT PÉLDÁZZA, hogy Kedves Vezér számára mennyire létkérdésről van szó. Egyet lehet tenni: az összes ilyen "szavazást" azonnal kivenni a blogokból, és mindent megtenni a népakarat valódi megnyilvánulásáért!

Janossz 2017.01.29. 10:53:59

@VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS: "Mindenki tudja, hogy az emberek minimum 70 % akar olimpiat."
Honnan tudja mindenki? Századvég mondta, vagy megírta a Ripost?

2017.01.29. 10:57:17

@VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS: "Mindenki tudja, hogy az emberek minimum 70 % akar olimpiat."

Hét milliárd felett van a Föld népessége: mikor mérted fel?

Darth Revan 2017.01.29. 10:59:52

@monddazigazatmar:
ha nem rendezunk olimpiat, akkor mar is sporoltunk 20%-ot, amit kolthetunk az egeszsegugy finanszirozasara.
:D :D :D

Jakab.gipsz 2017.01.29. 11:26:37

Ezt állítja cikkírója képletesen szólva: "most először van hatalmad kiverni Orbán Viktor kezéből jelzés értékkel a labdát" .

Vegyük észre és figyeljük, hogyan hazudozik és követelőzik, ez a libsi szócső.

1, Orbán kezéből a hatalmat demokratikus választások útján, bármikor megtehetjük amikor itt van az ideje.
2, Nem az a kérdés kivehetjük e vagy sem, hanem az a fontos, kinek vagy kiknek adjuk át a hatalmat, azt a hatalmat ami mindenkor a miénk.
3, Nézzük meg a tényeket mielőtt döntünk, ha Orbán-kormány kezéből kiverjük a labdát jelképező hatalmat kinek adjuk oda, egy jobb oldali kormány esetében értelemszerűen a baloldal a szóba jöhető várományos, igen ámde van némi tapasztalat is már a tarsolyunkban, ez pedig a sólyom-szili köztársaság elnök választási botrány, ahogyan a Szabad Demokraták Szövetsége a koalíciós partnerét aljas-módon cserben hagyva a népi-balos Szili helyett az Urbánus Sólymot a civil kezdeményezés jóvoltából hatalomra juttatta. Ezt a lépésről-lépésre történő politikai tematizációt úgy is ismerjük leszalámizta a jogos népakaratot, teljesen demokratikusan, csakhogy aljas és erkölcstelen módon kihasználva a magyar politikai elit jóhiszeműségét és naivitását, a botrányban résztvevők háttéből manipulálásával.
Nos ebből a sunyi és aljas libsi manipulációból, nem kérünk, mert tudni akarjuk kik kezébe adjuk át a hatalmat, ha eljön a hatalom átruházásának, az ideje. De már egyvalamit biztosan tudhatunk ma is a civil-nyilvánosság hatalmat nem kaphat, mert egyetlen egy célja van szétverni a magyar nép hatalmát.

al Dajjal 2017.01.29. 11:30:02

Véleményem szerint az aláírásgyűjtés nem lesz sikeres. Ahhoz, hogy nyugodtan nézhessenek a számolás és hitelesítés elé, legalább 150-160 ezer aláírást kellene leadni. 3 nap alatt gyűlt 35 ezer, egy hét alatt 55 ezer. A tendencia csökken. Akik alá akarták írni, azok megtették az elején. Mostantól már csak csordogálni fognak az aláírások, s a vége valahol 100 ezer körül lesz.
A legrosszabb viszont az üzenet, az érv, amivel mozgósítani próbálnak.
A kezdeményezők:
- Drága
- Másra kell az pénz. Szar az egészségügy, szar az oktatás, szar minden.
- Nem kell, felesleges.
- Hasonló egyéb üres frázisok.
- Fúj Orbán! (Mellékesen. Nem fő érv, de nem hagyjuk ki.)
Baloldal (pártok, blogok, szimpatizánsok)
- Fúj Orbán!
- Drága!
- Fúj Orbán!
- Szétlopják, korrupció!
- Fúj Orbán!
- Fúj Orbán - ha még nem mondjuk volna.
Innentől kezdve az egész a politika szintjére van lezüllesztve. Átlagos baloldali zsigerből elutasítja, átlagos jobboldali körömszakadtáig támogatja. Megint egy jó ürügy, hogy egymás torkának ugorjunk.
Ezzel szemben sehol senki nem kezdett bele olyan vitákba, hogy:
- Van-e megvalósítási koncepció? Működőképes-e egyáltalán?
- Utólagos hasznosítás. Minden város ezt hangoztatja, aztán nézzük meg Athént - bár ott ezer és egy oka volt annak, hogy a szép tervekből mostanra már csak romhalmaz van - vagy Szocsit.
- Közlekedés. A budapesti úthálózat és tömegközlekedés a jelen lakosságot is nehezen szolgálja ki? Hogy fogja bírni, ha még rászabadul pár százezer turista, sportoló, újságíró stb...?
Ezekre mik a tervek? Hogy képzelik el?
Rá sem kérdeznek ezekre.
Ha az ellenzők ezek mentén érvelnének, vitáznának, hogy akkor most kell-e, lehet-e, még értelmes párbeszéd is kialakulhatna. Vagy túl sokat várok?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.29. 11:33:06

@enpera: Látom egy kis bújtatott zsidózás nélkül nem bírtad ki fotelnácikám.

fidesz maszop dk egykutya 2017.01.29. 11:49:10

@monddazigazatmar: ja, csak az egyik infrastruktúra 2 hétre, a másik meg évtizedekre, századokra...

fidesz maszop dk egykutya 2017.01.29. 11:54:33

@ogli dzsí: miért akarna a baloldal kormányra kerülni, ha most is ott van.
Az olimpia csőd, ezt már láthattuk többször, az egyik államcsődöt is okozott.

@Andy73: ide parancsolták a csicskákat? Na nem mintha vpn-el és cookie törléssel ne lehetne akárhányszor szavazni, de ez szerintem nektek túl bonyolult.
Hát persze, hogy máshogy is válhatott a 88%-os igen 1 nap alatt 66%-os nemre :)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.01.29. 11:55:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ebben hol volt zsidózás? Ezért fizetnek, rettegésért? Szerintem menj el dolgozni :)

inebhedj - szerintem 2017.01.29. 11:58:50

@GallaiG:

Ez a példa a putyini hackercsapattal, amelyik befolyásolja az amerikai választást, pont nem kellett volna az okfejtéshez, mert hiába lenne igazad, ha facebook láncleves celeb-konteókat keversz bele (gyíkemberek, orosz titkoshackerek, chemtrail, stb), akkor oda lesz a hitelesség. :(

GallaiG 2017.01.29. 12:10:58

@inebhedj - szerintem:
Milyen az idő Moszkvában "hiteles" elvtárs? Még mindig hidegebb van, mint Magyarországon?

fidesz maszop dk egykutya 2017.01.29. 12:13:59

@inebhedj - szerintem: Miért orbánnak működik. Migránsok, zsidók, háttérhatalom, meg mindenféle más konteó és még is hisznek benne a hívei, akik lehetnének inkább HIV-ek :)

kodacx 2017.01.29. 12:18:33

@enpera: Ennyit tudtok, bazmeg!
Abban a pillanatban. hogy valaki szembe pisál a dicső vezéretek szájszagával, egyből, ezerből nyomjátok, hogy zsidó, izraeli, soros, libsi, szoci, komcsi, drogos, "dizájnerdrogos", buzi, stb.
Tehát aki ebben az országban nem nyal, nem korrupt, lop, nem csal, nem hazudik, nem lop közpénzt, vagy nem akar felelőtlenül közpénzekkel zsonglőrködni, stb. az szerintetek qrvaisten zsidó, izraeli, soros, libsi, szoci, komcsi, drogos, "dizájnerdrogos", buzi, stb.
Hát igen, szemináriumon ennyit lehet átadni.

kodacx 2017.01.29. 12:23:07

@Jakab.gipsz:
"1, Orbán kezéből a hatalmat demokratikus választások útján, bármikor megtehetjük amikor itt van az ideje. "
Azért írták át a FideSS a választási törvényt, azért manipulált a választási körzet határokkal, azért akadályozták meg érdekes módon a FideSS-hez közeli Kubatovhoz közeli Fradi Securityhez (meg büntetett előélethez) közeli kopasz emberkék egy népszavazási kezdeményezés benyújtását, és mindennek a feljelentését meg Polt Péter, akinek a felesége meg havonta milliókat kap személyzetis ügyekben egy állami költségvetésű intézményben...mert ugye itt minden működik törvényesen, mi?!?!
Faxkalap!

fidesz maszop dk egykutya 2017.01.29. 12:24:56

@VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS: kommunista "elvtárs" még mindig nincs meg a 70%, nyomassátok a kör emaileket hogy mindenki szavazzon a nemre, különben megszívja!

al Dajjal 2017.01.29. 12:35:19

@kodacx: Amíg az egyik oldal összesítve is több szavazatot kap, mint a másik, teljesen felesleges manipulált körzeteket emlegetni.

kodacx 2017.01.29. 12:49:46

@al Dajjal:
Tehát ha egy országban a szavazásra jogosult szavazók 64%-a szavaz, és ebből A-ra ezek 45%-a,
B-re, C-re, D-re, meg az összes többire meg a 64% többi 55%-a, akkor tisztán logikus, hogy
A-nyer és 2/3-os többséggel irányíthatja az országot!
Tiszta!

al Dajjal 2017.01.29. 12:51:51

@kodacx: Angliában és az USA-ban, ahol kizárólag egyéni körzet van, ez a választási eredmény 90%-os győzelmet hozott volna.
Pedig az USA etalon... a demokrácia csúcsa...

kodacx 2017.01.29. 13:03:13

@al Dajjal:
Ja ilyenkor etalon az USA...népi ülnökök, a szenátus, legfelsőbb bíróság, az elnök hatalmát is korlátozó intézkedések és lépések stb. kérdésében nem, mi?!?
Hol van az alkotmányos jogom, hogy fegyvert tartsak, adott államokban még viselhessek is, és hogy szükség esetén, még a velem szemben törvénytelenül eljáró hatósági személyt, de pár, engem fenyegető kopaszt simán elrettenthessek, vagy ha megtámad, lelőhessek?!?
Mert hogy az USA-ban az is van!
Az itt nálunk hol van?!?
Ha már az USA...

Ne zavarj! Éppen a diktatúrát döntögetem! (törölt) 2017.01.29. 13:15:13

Budapesti olimpia röviden: egy panelban élünk 5-en, a család mindkét kereső tagja nettószázé' dolgozik 12 órát. A lakáshitelt még 15 évig fizetjük, a kocsit most készül majd lefoglalni a bank. De a Médiában' látott az asszony egy frankó kis lapostévét nyolcszázé'. Soknak sok, de lehet rá hitelt is felvenni, meg majd mi is összehúzzuk magunkat egy kicsit. No meg amúgy is ki kellett már festeni a falat ott, ahova majd fel lesz csavarozva, így egy füst alatt elintézzük a kettőt! Mi amúgy is tévés család vagyunk ám, ez nekünk jár!

A gyerekek mondták, hogy az is jó, ha nyáron inkább elmegyünk valahova ebből, de hát mi értenek még ők az élethez... Amikor a bankban összefutottam az egyik haverommal, ő is mondta, hogy nem kellett volna. Amikor számszerűsítettük a dolgot, kezdett valami derengeni, hogy hülyeséget csináltam. Na de hát most mindennek a közepén? Olyan ez, mint amikor egy kézi-meccs szünetében elkezdjük átírni a szabályokat! Meg amúgy is miért most jön ezzel, amikor tudta előtte is?! Szerintem csak irigy az új Ájfonomra... Hehe irigykedik a prolija, hogy én csak úgy bemegyek a providentbe és másnap már ott a Zúj Ájfon a kezemben! Hehe...

élhetetlen 2017.01.29. 13:18:17

@nick papagiorgo: Jól megmondtad. ”Pl. a négyes metró mennyibe került az adófizetőknek? Tudod, itt van, és minden nap működik. Nem összesen három hétig. Amik itt maradnak sportlétesítmények, annak vagy lesz haszna, vagy nem, fenntartási költsége meg biztosan lesz. Nem figyelem igazán a terveket, de az ilyenek, mint az íjász pálya a parlamentnél, a városligeti tó leengedése, valamit építeni, aztán lebontani, helyreállítani, hát biztosan megéri. „azt a pénzt, amit NEM kapunk meg majd az olimpiai bizottságtól és egyéb nemzetközi szervezetektől, azt majd kórházakra meg ilyesmire fogjuk költeni? „. Úgy tudom, hogy nem az olimpia teljes költségét adnák. Amivel ki kell majd egészíteni, azt viszont költhetnénk magunkra.

élhetetlen 2017.01.29. 13:26:06

@Larry Silverstein: Igen, és, ha a ballibbantak azért kampányolnának, hogy figyeljünk egymásra, senkit ne engedjünk a kútba ugrani, mert van más út is, akkor te kötelességednek éreznéd, hogy kútba ugorj.

élhetetlen 2017.01.29. 13:32:28

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Miért is? Mert az lesz, amit szeretnének, azaz nem lesz az, amit nem szeretnének? Hatalmas bukás az országnak lesz anyagilag, így is, úgy is, mert már abból az összegből, amit a tervezésre, stb. költöttek, lehet, hogy kijött volna egy híd. Persze így is kisebb lesz a bukta, mintha megnyerjük a jogot. Nem ébredtél még fel, vagy hogyan hoztad össze ezt a hozzászólást?

al Dajjal 2017.01.29. 13:33:44

@kodacx: A baloldal szokott jönni folyton az USA-val, mint mércével. Csak fricskáztam egyet.
Ha ott törvénytelenül intézkedik veled szemben egy hatósági személy, s "elrettentésül" fegyvert rántasz rá, kb 3 másodperc alatt tele pumpálnak ólommal, s még a fegyverhasználatot is jogosnak fogják tartani.
Nem értek egyet az ottani szabad fegyverviseléssel. Nem nálunk vannak rendszeresen iskolai, utcai lövöldözések, bandaháborúk, hanem ott. (A '90-es évekbeli alvilági leszámolások szerencsére itt már elmúltak, de ott a mai napig jelenség, amit én leírtam.)
A pisztolyokat még el tudnám fogadni, de a félautomata fegyverek, a "katonai típusok polgári változatai" a nonszensz kategóriába tartoznak nálam.
Az önvédelem szabályozásán pont a jelen kormány enyhített. Ha jogosan van otthon fegyvered, s éjjel törnek be hozzád, már nem kell külön megmotoznod a behatolót, mielőtt rálősz. A jogos fegyvertartásból indultam ki, hogy egyszerűbb legyen a példa.
Itt is van Alkotmánybíróság, Kúria, stb, melyek több törvényt is megsemmisítettek mindkét oldalon. A Kúria a "kopaszos botránynál" is nem elölről indította a cirkuszt, hanem - nagyon helyesen - azt mondta, hogy Nyakóé az elsőbbség, s átengedte a kérdését. Itt mindenki folyton diktatúrát, terrort kiált, de mégis tömegével működnek az ehhez hasonló blogok, nem börtönöznek be ezreket egy kamu puccs után, bármikor össze lehet hozni valamilyen indokkal egy kormányellenes tüntetést, stb. Egy szóval sem állítom, hogy minden rendben, de hogy a '89 előtti időknél szabadabban lehet szólni, kritizálni, tiltakozni, azt igen.

kodacx 2017.01.29. 13:43:22

@al Dajjal:
Igen, lehet tüntetni, lehet, tiltakozni, meg feljelenteni...és mi lesz belőle?!?!
És csak azért nem lehet EZREKET bebörtönözni, meg jól megszívatni egy-egy kormányellenes akció, tüntetés után, mert lecsuknak 20-50 hozzáértő nővért...megállhat egy kórház!
20-50 tanárt...bezárhat egy iskola!
20-50 top informatikust...lehet, hogy az ország megáll!

És ezt, amit te most itt leírtál, te komolyan el is hiszed?!?
Nincs több kérdésem!

MutánsJane 2017.01.29. 13:46:26

Vidéki vagyok. Én aláírhatok?

élhetetlen 2017.01.29. 13:51:28

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: „Orbán nem kap az olimpiából.” Te ennyire naiv vagy? Csak egy vonalat nézzünk! Kell pár szálloda. Valaki megnyeri a tendert. Kap rá 0%-os hitelt, meg állami támogatást, és lesz egy saját tulajdonú szállodája. A saját szállodáját meg annak adja el pár év múlva, akinek akarja, akár tíz forintért. Az olimpia veszteségét meg fizetjük az adónkból. Nem látod, mi történik? Mészáros „nem tudom, holnap mit veszek” Lőrinc vesz egy szállodát, amit eltartanak az oda szervezett konferenciák. Orbán meg nincstelen szegény.

al Dajjal 2017.01.29. 13:57:04

@kodacx: Ahogy írtam is: Nem állítom, hogy minden rendben van. Csak annyit, hogy közel sem olyan rossz a helyzet, ahogy az a baloldal sipákolásából kitűnik.
Egyébként bármely országra igaz, ha egy intézményből eltűnik/elmegy/kirúgnak/stb. 20-50 tanárt/orvost/nővért/mérnököt, az az adott intézmény/cég megáll.

élhetetlen 2017.01.29. 14:21:11

@dunántúli gyerek: Most hirtelen ezt találtam: 444.hu/2017/01/09/erdekes-adat-ijeszto-a-budapestre-tervezett-olimpia-koltsege-az-orszag-gdp-jehez-kepest . „Párizs is Meg LA is rendezett már olimpiát, és jól megszívhatták ha megint rendezni akarnak.”. Megpróbálom megmagyarázni. Egyszerűen, hogy megértsed. A veszteség is relatív. Ha valakinek van száz milliója, és bukik öt milliót, meg sem érzi. Ha valakinek csak a havi 150 ezres fizetése van, és bukik öt milliót, annak rámehet a háza, az élete. Nem tudom, érted-e. Persze, az olimpiának presztízs értéke van, ahogy egy luxus kocsinak is, de nem mindenki engedheti meg magának.

Jakab.gipsz 2017.01.29. 14:29:10

@kodacx: Találj ki jobbat, "a nyitott társadalmat" a "washingtoni konszenzust", nem Orbán és nem mi magyarok találtuk ki, mi csak megpróbáljuk túl élni.

élhetetlen 2017.01.29. 15:00:48

@SJobs: Hosszú, nem megyek bele tételesen, csak pár gondolat. A hidak, az utak, a metró, stb. mehetett volna már az elmúlt években is, csak épeszű kormányzati költekezés kellet volna. „két millió vendég lenne a rendezvényeken, amiből cirka egy millió külföldi turista. Ez hatalmas lehetőség a kisebb falvaknak, szegényebb keleti régiónak, a Balatonnak”. Ez hülyeség, három, négy hétre nem fognak berendezkedni 1 millió turistára, legfeljebb akinek van egy nyolc szobás apartman háza, az ki tudja adni, de ez nem akkora haszon, hogy számottevőnek tekintsük. „és pusztán Budapest ismeretsége hatalmas lökést adhatna a gazdaságunknak”. Ha Budapest ismertségének nem elég a vizes VB, akkor kár költeni egy sokkal drágább olimpiára. (abban igazad van, hogy az olimpia költségét már most is fizetjük, csak ez olyan, mint a szerencsejáték. Az még mindig jobb, ha valaki elveszti az utolsó garasát is, de leáll, mintha még többet játszik a visszanyerés reményében, és tovább veszít). „nem mutyizható el mivel nem tudja 3-4 kormánypárt közeli cég megszervezni, felépíteni és lebonyolítani az egészet”. Jaj, nézz már körül, most. Van pár cég, ami mindenhez ért, megnyer minden tendert, a többiek legfeljebb szarul fizetett alvállalkozók lesznek. „Mécs Imre (MSZP) fia”. Erről meg már le kéne szállni, hogy nem tanulhatsz tovább, mert az anyád egy kulák szeretője volt. „ha az országban akkora a jólét, hogy egy 1%-os kisebbségnek ez nem okoz problémát, akkor ott bőven van pénz egy olimpiára”. Ez logikus, ha egy százalék képes áldozni valamire, akkor a 99 % is jól él, és van dögivel pénze az országnak. Még jó, hogy nem Vajna anyagi állapota alapján határozod meg az ország helyzetét. „önmagadtól mérlegelj és dönts”. Ennyi, de, ha oszthattál meg befolyásoló véleményt, remélem én is megtehettem.

SJobs 2017.01.29. 16:38:32

@élhetetlen: Meglepő de köszönöm a válaszod. Nem reagálnék rá, mert csak ugyanazt tudnám leírni amit megtettem már, viszont azt nagyon értékelem, hogy nem egy 'buzi fideszes köcsög vagy' szintű gondolatmenettel replyztél rám.

kodacx 2017.01.29. 17:45:50

@Jakab.gipsz:
Mert nálunk nyitott társadalom van, mi?!?
Meg "washingtoni konszenzus"...hát konkrétan a SAJÁT TÖRVÉNYEINKET nem tartják be odafent!

kodacx 2017.01.29. 17:55:10

@al Dajjal:
Had kérdezzem már meg, hogy pld. te mire alapozod az egészségügy helyzetével, meg az abban dolgozókkal kapcsolatos véleményedet?!?
Jelentéseket olvasol?!? Cikkeket? Netán minisztérium beszámolókat?!
Hát én meg múlt jan. végéig benne dolgoztam, meg van egy most nyugdíjba ment orvos anyám, egy orvosként dolgozó feleségem, egy orvosként dolgozó apám, és baráti köröm kb. 1/4-e abban dolgozik.
Én annak alapján mondom, hogy QRVA NAGY BAJ VAN, amit első kézből láttam, tapasztaltam, meg amit ezek az emberek elmesélnek! Az ő konkrét élményeik, eseteik!
És ez csak az egészségügy!
Baráti köröm másik jelentős része meg volt rendőr/katona, most rendőr/katona, biztonsági...onnan is jönnek ám az info-k! Nem a Magyar Közlönyből!
Járok vásárolni! Igen, b+, én, mert asszony annyit melózik, hogy én.
Piac, közért. Én nem Híradóból veszem az árakat, hanem az árcédulákról!
Nekem jöhet a bullshit, megírhatja a Habony Lokálja, meg bemondhatja a MTV1, meg a Marsi Anikó, hogy ez, meg az olcsóbb lett, HA EGYSZER LÁTOM, hogy nem igaz!
És akkor tudod, amikor több területről is pontosan tudod, hogy bullshitet kapsz, akkor hajlamos vagy azt hinni, hogy a többi is kb. ennyire igaz! Ráadásul már az előző rendszerben is kaptad a bullshitet, szóval kb. 500 méterről felismered!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.29. 21:23:36

@élhetetlen: "akkor te kötelességednek éreznéd, hogy kútba ugorj." - és ez lenne az első amiben támogatnánk őt.

al Dajjal 2017.01.29. 21:33:29

@kodacx: Félre értettél. Egy szóval sem írtam, hogy nincs baj, vagy, hogy jó irányba mennek a dolgok. Azt írtad, hogy azért nem visznek el tüntetések után ezreket, mert akkor megáll a kórház, az iskola, stb. Erre írtam, hogy nem kell ahhoz sz@rban lenni az egészségügynek, oktatásnak, gazdaságnak, hogy pár tucat ember hiányától megálljon egy intézmény. Mégis Törökországban több tízezer ember van most börtönben, vagy rúgták ki egy kamu puccskísérlet után.
A válaszom lényege az volt, hogy itt folyton mindenki diktatúrát, lázadást, világvégét óbégat, holott a helyzet kanyarban sincs a török-, orosz-, fehérorosz helyzethez képest, amelyek viszont elég gyenge diktatúrák az afrikai, közép-amerikai-, közel- és távol-keleti valóban durva helyekhez képest.
Bocs, ha félreérthető voltam.
Egyébként én is személyesen vásárolok, a saját szememmel látom, a saját pénztárcámon érzem az árakat. Amúgy jobboldali vagyok, nem tetszik, amit magam körül látok, de a jelenlegi baloldalt még ennél is kevesebbre tartom. Konkrétan ellenzéknek is hülyék, pedig az már teljesítmény. Akkor mégis mit akarnának kormányon?

kodacx 2017.01.29. 23:25:57

@al Dajjal: Azt ugye tudod, hogy sokan, NAGYON SOKAN, azért nem politizálnak, azért nem akarnának politikai szerepet vállalni, egyáltalán bármilyen mostani párthoz csatlakozni, mert ha elkezdenék, a FideSS oldalára természetesen, vagy már természetesen nem állnának, viszont bizonyos kérdésekben óhatatlanul egy táborba kerülnének a mostani ellenzékkel! Aki legalább annyira necces!
És így nem látják realitását, értelmét!
Erre a legélesebb példa most itt ez az olimpia! A legtöbb ember úgy érzi, gondolja, hogy ez egy anyagi öngyilkosság lenne nekünk, de az, hogy ilyen Szanyi, Gyurcsány, Vona félék is ezen az oldalon állnak...
Adott ügyért összefogni meg nem tud a magyar!

al Dajjal 2017.01.30. 08:15:40

@kodacx: Akár még tudhatnak is összefogni. A baj az, hogy ez az olimpiai vita is a szakmaiság helyett a politika szintjére van lezüllesztve. Ezt korábban írtam le itt.
Egyébként ilyen mértékű - akár még komolyabb - szembenállás a két oldal között máshol is megfigyelhető. Konkrétan Lengyelországról (két jobboldali erő) és az USA-ról (republikánus-demokrata) olvastam ilyen cikkeket. Mindkettőt itt az Indexen. Az USA-ról a Fehér Ház rovatban. Szóval nem különleges ez a helyzet sem, csak más országok belpolitikai csatározásairól annyira nincsenek hírek itt nálunk.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.30. 13:10:26

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Annak esetleg igen, de egy orosz propaganda tisztnek, aki ráadásul kender legelés után béget Szófiából, annak semmiképp.
süti beállítások módosítása